L’Escola Nova a casa

Benvolgut alumnat i famílies,

Esperam que aquests dies de confinament a ca vostra no siguin massa durs i que estigueu bé.

Entre divendres i ahir tot el claustre ha fet molta feina per poder-vos fer arribar tasques i poder continuar a un ritme relativament normal de feina.

Aquests dies l’escola estarà oberta (hi haurà un membre de l’equip directiu) de 9 a 14h per poder rebre telefonades si teniu algun dubte o si voleu alguna informació.

També posam a la vostra disposició el mail de l’escola ceipescolanova@educaib.eu per si voleu fer alguna consulta.

Vos animam a que visiteu de tan en tan la pàgina web i els bloc del nivell dels vostres fills/es per si hem penjat alguna novetat.

Al següent enllaç , correu electrònic mestres, trobareu tots els correus electrònics dels mestres de la nostra escola per si teniu dubtes de les tasques que han de fer a casa durant aquests dies de confinament. Podeu contactar amb ells per aclarir dubtes, feines, …

Entre tot ho aconseguirem!! Gràcies i salut !!!