Canvi de domini als nostres usuaris

Comunicat famílies

Bon dia, vos informam que a partir de dia 5 de juliol el domini del centre canviarà, passant de @ceipescolanova.com a @ceipclimentserraiservera.cat. Per tant els usuaris dels vostres fills passaran a ser x.xxxxanynaixementfilla@ceipescolanova.com a x.xxxxanynaixementfilla@ceipclimentserraiservera.cat.
Les contrasenyes NO canvien.
Provablement no haureu de configurar el nou usuari al gmail o google, ja que és un procés que es fa automàticament. Si teniu problemes per accedir al xat del mòbil, reiniciau el mòbil.
Quan hi ha un canvi d’aquest, google avisa que poden passar 3 dies a que el xat torni a funcionar.
Els que tingueu problemes per posar la nova configuració, us podrem ajudar a principis de setembre. I si voleu seguir estant informats visitau la nostra web: www.climentserraiservera.cat
PD: al GESTIB, no canvia res, només és el compte de l’escola al gmail o xat i accés al chromebook.

Gràcies

Beques menjador 22/23

Les sol·licituds s’han d’entregar del 20 al 30 de juny.

Beneficiaris directes:

1. Alumnes en situació d’acolliment.

2. Família víctima de violència de gènere.

3. Refugiats.

* S’haurà d’aportar documentació acreditativa

Els Beneficiaris per barem han d’aportar:

1. Còpia DNI/NIE de tots els membres de la família
  2. Còpia llibre de família amb tots els membres.
  3. Certificat de convivència.
  4. Certificat discapacitat física o psíquica.

* No caldrà entregar la documentació vigent que ja tengui el centre.

Documentació addicional que podeu entregar:

1. Família nombrosa o monoparental
  2. Certificat dels serveis socials
  3. Beneficiaris de rendes mínimes d’inserció.
  4. Informe dels serveis socials.

Aquí teniu una còpia del model de sol·licitud

Manual per a les famílies

Compra de chromebook pels alumnes que faran cinquè el curs 2022/2023

Qui ha de comprar un ordenador (chromebook)?

Els alumnes que ara fan 4t i que el curs 2022/2023 faran 5è. I els que es matriculin per primera vegada a 6è.

Per continuar el nostre projecte TAC és obligatori que aquests alumnes disposin d’un chromebook. Aquí teniu la presentació del projecte

Vídeo 1 projecte cbk. Justificació

Vídeo 2 projecte cbk. Evolució TAC

(Tecnologies aplicades al coneixement)

Vídeo 3 projecte cbk. Per què chromebook?

Vídeo 4 projecte cbk. Quina i com ha de ser la compra?

Quan hem de comprar els ordenadors (chromebooks)?

De dia 16 de maig a dia 14 d’agost. Totes les comandes que es faran després del 15 d’agost hauran d’afegir les despeses de transport i l’empresa no garanteix que tenguin el dispositiu a l’inici del curs. La gent que vulgui fer el pagament en 2 vegades (transferències 50% i 50%), el 2n pagament ha de ser abans del 30 de juliol.

Quin és el la web i el codi de compra de la nostra escola?

Web: www.iconoedu.com

Codi: 07004503

Com podem comprar l’ordenador (chromebook)?

Vídeo explicatiu del procés de compra a la web del venedor

Instruccions per a la compra

Preguntes freqüents

Quan s’entregaran els chromebooks?

L’empresa els enviarà a l’escola els primers dies de setembre on els acabarem de configurar la llicència i posteriorment,  s’entregaran als alumnes el primer dia d’escola del curs 2022/2023.

I si tenim dubtes??

Enviau un correu o xat a mnadal@ceipescolanova.com

Funky interview programme

Aquí teniu els vídeos amb les entrevistes que els alumnes de 6è han fet en anglès a l’escola Buen Pastor de Saragossa i Cumhuriyet Ortaokulu de Turquia. És una activitat del projecte d’eTwinning Funky Interview programme.

Els alumnes també han elaborat uns magazins amb les entrevistes.… Llegeix més»

EF al carrer

Avui, dia 27 d’abril del 2022, alumnes del CEIP Climent Serra i Severa han traslladat l’EF al carrer adherint-se a la campanya  EF sostenint la salut i el planeta. Han realitzat jocs de tir de fona amb material reciclat a la plaça de n’Amengual. Hem estat un dels 712 centres que hem participat en aquesta iniciativa.