Canvi de domini als nostres usuaris

Comunicat famílies

Bon dia, vos informam que a partir de dia 5 de juliol el domini del centre canviarà, passant de @ceipescolanova.com a @ceipclimentserraiservera.cat. Per tant els usuaris dels vostres fills passaran a ser x.xxxxanynaixementfilla@ceipescolanova.com a x.xxxxanynaixementfilla@ceipclimentserraiservera.cat.
Les contrasenyes NO canvien.
Provablement no haureu de configurar el nou usuari al gmail o google, ja que és un procés que es fa automàticament. Si teniu problemes per accedir al xat del mòbil, reiniciau el mòbil.
Quan hi ha un canvi d’aquest, google avisa que poden passar 3 dies a que el xat torni a funcionar.
Els que tingueu problemes per posar la nova configuració, us podrem ajudar a principis de setembre. I si voleu seguir estant informats visitau la nostra web: www.climentserraiservera.cat
PD: al GESTIB, no canvia res, només és el compte de l’escola al gmail o xat i accés al chromebook.

Gràcies